Аутсорсинг комплексного бухгалтерського обслуговування

Бухгалтерський облік — важливий бізнес-процес компанії. Його правильна організація допомагає досягти нових рівнів розвитку компанії, оптимізуючи витрату засобів і часу. Перекласти цю роботу на аутсорсинг — правильне рішення, яке має такі переваги :

  • Вигода. Скорочення витрат на фонд оплати праці штату бухгалтерів. Мінімізація ризиків, пов’язаних з вірогідністю отримання штрафних санкцій. Своєчасність. Ми оптимізуємо роботу так, що кожен процес виконується строго в строк.
  • Надійність. Ви довіряєте компанії, яка завжди в курсі останніх змін законодавства.

Комплексне бухгалтерське обслуговування включає:

  • Розробку і впровадження облікової політики.
  • Підготовку первинних бухгалтерських документів (рахунки-фактури, накладні на відпустку товару, податкові накладні, авансові звіти, табеляи т. д.)
  • Адміністрування банківських рахунків підприємства (підготовка платіжних доручень, чеків, заявок).
    Здійснення нарахувань зарплат, лікарняних, відпускних, відповідних податків і зборів на фонд оплати праці; складання і подання у відповідні органи звітності по ЄСВ, податку від доходів фізичних осіб, інших податків і зборів.
  • Перевірку і відображення в обліку зроблених господарських операцій, згідно з первинними документами.
  • Формування регістрів бухгалтерського обліку.
  • Складання фінансової, статистичної, податкової і управлінської звітності і своєчасне подання її у відповідні органи.
  • Кадрове адміністрування, включаючи ведення кадрової документації, формування особистих справ співробітників, підготовка різних довідок працівникам і ін.
  • Консультування управлінського персоналу підприємства з питань обліку, оподаткування і трудового законодавства, а також відстежування змін податкового законодавства, які можуть зробити істотний вплив на господарську діяльність і фінансові результати.
  • Супровід перевірок, вироблюваних контролюючими органами.

Розпочати співпрацю з фахівців Аудиторської компанії Pradis — означає зробити упевнений крок у бік стабільності підприємства.

ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ

Вартість послуг комплексного бухгалтерського обслуговування

СПД Єдиний податок Загальна система
Від 2500,00 грн.* Від 5000,00 грн.* Від 7000,00 грн.*

  • Консультації
  • Заповнення книги обліку доходів
  • Контроль сплати податків
  • Підготовка та подання статистичної та податкової звітності

  • Підготовка та обробка первинної документації
  • Підготовка та подання статистичної та податкової звітності
  • Розрахунок суми податків та консультації з питань податкового навантаження та її оптимізації
  • Ведення клієнт-банку
  • Облік розрахунків із заробітної плати
  • Ведення розрахунків із контрагентами клієнта

  • Підготовка та обробка первинної документації
  • Підготовка та подання статистичної та податкової звітності
  • Розрахунок суми податків та консультації з питань податкового навантаження та її оптимізації
  • Ведення клієнт-банку
  • Облік розрахунків із заробітної плати
  • Ведення розрахунків із контрагентами клієнта

Вартість ведення бухгалтерського обліку компанії визначається на індивідуальній основі та залежить від таких факторів:

  • вид діяльності,
  • розмір підприємства (мікро, мале, середнє, велике),
  • кількість операцій (документообіг),
  • чисельність співробітників,
  • наявність зовнішньоекономічної діяльності,
  • система оподаткування,
  • вимоги управлінського персоналу до управлінської звітності,
  • необхідність складання звітності англійською.

Спеціальні пропозиції

ОСББ It компанії Неприбуткові організації
Від 2400,00 грн Від 2500,00 грн. Від 1500,00 грн.
  • Підготовка та обробка первинної документації
  • Підготовка та подання статистичної та податкової звітності
  • Розрахунок суми податків та консультації з питань податкового навантаження та її оптимізації
  • Ведення клієнт-банку
  • Облік розрахунків із заробітної плати
  • Ведення розрахунків із контрагентами клієнта
  • Допомога у складанні бюджетів (кошторисів) тощо.
  • Підготовка нетипової звітності (такі як склепіння та звіти для учасників тощо)

  • Підготовка та обробка первинної документації
  • Підготовка та подання статистичної та податкової звітності
  • Розрахунок суми податків та консультації з питань податкового навантаження та її оптимізації
  • Ведення клієнт-банку
  • Облік розрахунків із заробітної плати
  • Ведення розрахунків із контрагентами клієнта
  • Допомога у складанні бюджетів (кошторисів) тощо.
  • Допомога з реєстрації та отримання міжнародних кодів (типу D-U-N-S)
  • Підготовка нетипової звітності (такі як склепіння та звіти тощо)
  • Консультації співробітників компанії

  • Підготовка та обробка первинної документації
  • Підготовка та подання статистичної та податкової звітності
  • Розрахунок суми податків та консультації з питань податкового навантаження та її оптимізації
  • Ведення клієнт-банку
  • Облік розрахунків із заробітної плати
  • Ведення розрахунків із контрагентами клієнта
  • Допомога у складанні бюджетів (кошторисів) по грантам тощо.
  • Допомога з реєстрації та отримання міжнародних кодів (типу D-U-N-S)
  • Допомога у заповненні заявок на отримання грантів
  • Підготовка нетипової звітності (такі як склепіння та звіти щодо грантів тощо)